Kisadományok
A Social Media Todayen jelent meg ez a kiváló grafika arról, hogy kik és hogyan adományoznak. Jól látszik, hogy bár még mindig az offline adományozásé a főszerep, az online adományok mennyisége évről-évre növekszik.
Magyarország ebből a szempontól nem ilyen jó a helyzet. Ennek legfőbb okát abban látom, hogy nincsenek meg a technológiai feltételek. Viszonylag kevesen használnak Paypalt (mind a szervezetek, mind a potenciális donorok), és nagyon sok esetben az online adományozásra kifejlesztett eszközök jogi és piaci okok miatt csak az USA-ban működnek. Pedig, amennyire a Facebook jelenleg pörög nálunk, egy állatvédő alapítvány remek mikrodonoros kampányt csinálhana náluk. Amíg a technikai lehetőségek nem változnak, addig marad az átutalás, esetleg a PayPal és a lehúzós emelt díjas SMS.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.